מכשירי שמיעה מחירים

מכשירי שמיעה מחירים כל המידע

מחקרים מראים שאחד מכל עשרה אנשים נזקק למכשיר שמיעה. ככל שהגיל עולה, עולה ביחד איתו גם אחוז האנשים הנזקקים למכשירי שמיעה – כשמונים אחוזים מבין האנשים בגילאי 65 ומעלה נזקקים למכשירי שמיעה כאלה או אחרים.

אנשים רבים נזקקים למכשירי שמיעה, אך מפחדים להשתמש בהם. הסיבות לכך רבות ומגוונות – הבושה הכרוכה בכך, המראה הלא אסתטי, ההכרה בנכות, וכמובן – המחיר. כדי שהשמיעה שלכם לא תידרדר עוד וכדי שתוכלו לחיות חיים נורמליים ולנהל שיחות בצורה שוטפת, שווה לכם להשקיע במכשירי שמיעה למרות הקשיים והאתגרים הכרוכים בכך, כדי שתוכלו לנהל אורח חיים נוח ובריא.

מכשיר שמיעה איכותי יכול לשנות את החיים שלכם מהקצה אל הקצה. השמיעה היא חלק עיקרי בניהול אורח החיים – היא בשימוש בעת שיחות עם מכרים, הקשבה למוזיקה או צפייה בסרט, שמיעת ציוץ הציפורים וקולות הטבע, ועוד רבים. לכן חשוב לקנות מכשיר שמיעה איכותי שבאמת ישפר את אורח חייכם. במהלך הקנייה חשוב גם לוודא שאתם לא משלמים סתם, ושהמחיר אכן שווה את המכשיר שלכם.

כל המידע על המחירים של מכשירי השמיעה

ישנם הבדלים בין המחירים של מכשירי השמיעה של החברות השונות, ולפעמים המחיר אינו מעיד על איכות המכשיר, אלא רק על מיתוגה של החברה המייצרת אותו. לעיתים, לעומת זאת, ההבדלים במחיר דווקא כן מעידים על שוני באיכות, ולכן חשוב לברר לפני הקנייה האם המכשיר שאתם עומדים לקנות באמת שווה את הכסף שאתם משלמים עליו.

הגורמים המשפיעים על מחירי המכשירים

ההבדלים במחירים של מכשירי השמיעה נגרמים כתוצאה ממספר גורמים. הגורם המרכזי הוא סוג המכשיר – אם המכשיר יותר מתקדם וחדשני, אז המחיר יהיה בהתאם. פעמים רבות מכשירי השמיעה מכילים פונקציות מתקדמות בתוכם המאפשרות מגוון של אפשרויות רחב יותר.

גורם עיקרי נוסף להבדלים במחירי מכשירי השמיעה הוא המיתוג של החברה המייצרת את המכשירים. חברות רבות מייצרות מכשירים באיכות ממוצעת, ודורשות מחיר גבוה מן המחיר המתבקש. כך יוצא מצב שבו המחיר של מכשיר מסוים יותר גבוה מזה של מכשיר אחר, שאיכותו יותר גבוהה. כמובן גם מכשירים שאיכותם באמת גבוהה יחסית יהיו גם יקרים יותר.

לפעמים אנשים מבקשים לייצר עבורם מכשיר שמיעה בהתאמה אישית – אם זה בסוג המכשיר, באפשרויות שהוא מציע, בגודלו או בצורתו. כאשר המכשיר נוצר בהתאמה אישית הדבר מייקר את עלותו.

הסבסוד של קופות החולים

מחירם של מכשירי השמיעה ברמה בינונית יכולים להגיע למחירים של כ-3,000 עד 5,000 בממוצע. למרות ההבדל הגדול ממחירם של מכשירי השמיעה ברמה הגבוהה, הנמכרים בסכומים של כ-16,000 עד 20,000 בממוצע, גם הוצאה על מכשירי שמיעה ברמה בינונית היא הוצאה כספית לא קטנה. לכן, קופות החולים מעניקות סבסוד לכבדי השמיעה.

אחוז ההשתתפות של קופות החולים נקבע לרוב על פי גילכם ועל פי השתתפות הביטוח המשלים שברשותכם. אם אתם אכן נזקקים מכשיר שמעה וברצונכם לקנות אחד – בדקו לעומק את זכאותכם לקבלת הטבות וסבסוד.

ההטבות מגיעו לרוב על פי קטגוריות גיל, לפי הפירוט שלהלן:

  • מבוטחים בני 65 ומעלה זכאים לסבסוד בדמות השתתפות במימון, ובנוסף לקבלת מכשיר שמיעה אחת לשלוש שנים.
  • בני גילאים 18-50 זכאים להחזר אחת לשלוש וחצי שנים, בשווי של עד 3,704 ₪.
  • מבוטחים בביטוח משלים יכולים להיות זכאים להשתתפות נוספת במימון של המכשירים.
  • בני גילאים 50-65 זכאים להחזר אחת לשנה, בשווי של עד 1,086 ₪.

ניתן לקבל הטבות כספיות גדולות מקופות החולים, לכן אם ברצונכם לקנות מכשיר שמעה בדקו היטב את זכאותכם לקבלת הטבה או סבסוד!

5/5 – (1 vote)


מי אנחנו

בנוסף אנו מציעים שירות אמין ואדיב. שירות אדיב הוא חשוב לפיתוח יחסי לקוח–חברה, ואנו בחברת מכשירי השמיעה "פיקפון" שמים על כך דגש.

אם לקוח רוצה מכשיר שמיעה בהתאמה אישית, הוא יוכל למצוא את מבוקשו אצלינו. הרופאים המומחים שלנו יודעים לבנות מכשירי שמיעה בהתאמה אישית, אם זה בגודל ובצורה או אם זה ברמה ובאיכות. את כל המכשירים והאופציות הכי מתקדמות ניתן למצוא אצלינו.

כל הזכויות שמורות 2021 – פיקפון. אין להעתיק תוכן ללא אישור מפורש מבעל האתר