השוואת מכשירי שמיעה

ספטמבר 22, 2015
167770281_s.jpg

השוואת מכשירי שמיעה כל הנתונים

הצורך במכשירי השמיעה כיום הוא גדול מאוד. כל אחד זקוק למכשיר שמיעה שונה במקצת, הכל בהתאם להמלצת רופא. השוני מתבטא בכמה מובנים – מבנה האוזן, העוצמה, המחיר ומספר הפונקציות שיש למכשיר להציע.

לכל אחד יש מבנה אוזן שונה מזה של חברו, ובהתאם לכך גם מכשיר השמיעה צריך להיות שונה בצורתו כך שיתאים למבנה האוזן של המשתמש בו. כדי לקבוע איזה מכשיר מתאים לך ומהו מבנה האוזן שלך יש להתייעץ עם רופא מומחה, שימליץ לך על המכיר הטוב ביותר עבורך. חשוב מאוד שהמכשיר יתאים בצורה למבנה האוזן שלך, שכן מכשיר שאינו מתאים בצורתו יכול להפוך ללא יעיל כלל.

עוצמתו ואיכות השמע של המכשיר מתבטאת בכמה מובנים – בעוצמה, באיכות השמע, באיכות הצלילים הנקלטים, ביכולת להפריד בין רעשי הרקע לבין הצלילים המרכזיים, ועוד רבים. מכשיר שמיעה טוב יודע להפריד בין רעשי הרקע לבין הצלילים המרכזיים, משמיע אותם באיכות שמע גבוהה ובנוסף קולט גם את הצלילים מהסביבה באיכות שמע גבוהה.

המחיר של המכשיר קובע גם הוא, לרוב, את איכותו של המכשיר. ברוב המקרים, מכשיר יקר יהיה גם מכשיר באיכות גבוהה, ולהפך – מכשיר זול לא יהיה איכותי כל כך. מכשיר שמיעה הוא חשוב והכרחי לניהול אורח חיים נורמלי, ולכן מומלץ להשקיע בו גם מבחינה כספית.

ישנם מכשירים רבים בסיסיים עד בינוניים הממלאים את תפקידם נאמנה, יעילים וגורמים שביעות רצון לבעליהם. מנגד, ישנם גם מכשירים מהסוג המתקדם והחדשני יותר שמכילים פונקציות רבות ואפשרויות נרחבות. מכשירים אלו נחשבים ליותר איכותיים, כי הם נוחים יותר לשימוש ומכילים מגוון של אפשרויות פעולה.

הסוגים העיקריים של מכשירי השמיעה

ככלל, מכשירי השמיעה מתחלקים לשני סוגים עיקריים – מכשירי השמיעה הדיגיטליים ומכשירי השמיעה האנלוגיים. מכשירי השמיעה הדיגיטליים הם מכשירי השמיעה החדשים יותר, הם כוללים מנעד רחב של פונקציות ואפשרויות, הם קולטים וולטים שמע באיכות גבוהה וחדשניים מאוד, ובהתאם גם יקרים יותר. לעומת זאת, מכשירי השמיעה האנלוגיים הם המכשירים מהדור הישן יותר, שאינם כוללים אפשרויות רבות. שלא תבינו לא נכון, מכשירי השמיעה האנלוגיים הם מצוינים וממלאים את תפקידם כראוי, יעילים מאוד ומסבים שביעות רצון רבה למשתמש בהם, ובנוסף גם זולים יותר.

מכשירי השמיעה בהתאם לגילאי המשתמשים

לרוב, החלק באוכלוסייה שזקוק למכשירי שמיעה הוא המבוגרים בני 65 ומעלה. הגורם העיקרי לבעיות שמיעה אצל מבוגרים הוא החשיפה לרעש במהלך החיים באופן מוגזם. אנו מוקפים באודיו, בשמע, בסרטים ובשירים הגורמים לרעש בסביבתנו, כך שהגיוני שבגיל מבוגר יחסית הדבר יגרום לבעיות בשמיעה.

בנוסף, בעיות שמיעה בגיל מבוגר יכולות להיגרם גם כתוצאה מנטייה גנטית. אם במשפחה קיימים מצבי של הידרדרות בשמיעה במהלך ההזדקנות, סביר הניח שנטייה זו תעבור גם לדורות הבאים. סיבה נוספת להידרדרות בשמיעה היא הזדקנות טבעית, שכחלק מהטבע היא מתבטאת בין השאר בירידה בשמיעה.

גם בגיל צעיר ישנם ילדים הזקוקים למכשיר שמיעה. בכל בית חולים, לא משחררים תינוקות שנולדו עד שעושים להם בדיקת שמיעה. כיום מבינים את הצורך ואת החשיבות שבשמיעה נורמלית, ולכן בודקי את הנושא כבר מיד לאחר הלידה.

בשנים האחרונות מחקרים הראו שקיים קשר אצל צעירים בין הפרעות קשב וריכוז לבין בעיות בשמיעה. הבעיה מקרינה לשני הכיוונים – יכול להיות מצב בו חושבים שלילד יש בעיות קשב וריכוז כי הוא אינו שם לב למה שקורה בסביבתו, אך לאחר בדיקה מתגלה שלילד היו בעיות בשמיעה וזהו שורש הבעיה. וגם להפך – במקרים בו חושבים שילד יש בעיות בשמיעה פעמים רבות מתגלה שיש לו בעיות של קשב וריכוז בלבד.

5/5 - (2 votes)

מי אנחנו

בנוסף אנו מציעים שירות אמין ואדיב. שירות אדיב הוא חשוב לפיתוח יחסי לקוח–חברה, ואנו בחברת מכשירי השמיעה "פיקפון" שמים על כך דגש.

אם לקוח רוצה מכשיר שמיעה בהתאמה אישית, הוא יוכל למצוא את מבוקשו אצלינו. הרופאים המומחים שלנו יודעים לבנות מכשירי שמיעה בהתאמה אישית, אם זה בגודל ובצורה או אם זה ברמה ובאיכות. את כל המכשירים והאופציות הכי מתקדמות ניתן למצוא אצלינו.

כל הזכויות שמורות 2021 – פיקפון. אין להעתיק תוכן ללא אישור מפורש מבעל האתר