אודיו סאונד מציגה את דגמי מכשירי שמיעה המומלצים ביותר לשנת 2021

אוגוסט 31, 2021
WhatsApp-Image-2021-08-31-at-16.54.27.jpeg

קרדיט לתמונה (אודיו סאונד)

אצלנו, באודיו סאונד, יש מכשירי שמיעה חדשים בדגמי 2021 בלבד! אין לנו מכשירי שמיעה מדגמים ישנים יותר.

מכשירי השמיעה הזעירים והבלתי נראים למי שיש לו ירידת שמיעה ליקוי שמיעה, הם כמו עדשות המגע למי שיש קוצר ראיה או לקות ראיה – את שניהם לא רואים. מכשירי השמיעה הזעירים מהדגמים החדשים מתאימים גם לירידות שמיעה גבוהות, אבל לא גבוהות ועמקות במיוחד. ישנם מכשירים עם מספר רב של ערוצי שמיעה, מכשירים שעוזרים להפחית ואפילו להעלים לגמרי רעשי טנטון.

בעזרת מנגנון הנחתת הרעשים, השמיעה הופכת לחדה יותר ומאוד דומה לשמיעה טבעית, כך שהשימוש במכשירי השמיעה יותר נוח ונעים.

מכשירי השמיעה החדישים, באודיו סאונד, מיוצרים בחברות המובילות בעולם לייצור מכשיר שמיעה, כמו חברת Sonic משוויץ, חברת אוטיקון מדנמרק חברת סטארקי האמריקאית

קיימים שני סוגים של מכשירי שמיעה זעירים:

  1. מכשירי שמיעה חיצוניים – בהם מנגנון השמיעה נמצא מחוץ לאוזן והוא כולל צינורית המחברת בין המנגנון לתעלת האוזן.
  1. מכשירי שמיעה פנימיים – בהם כל מנגנון השמיעה נכנס לתוך האוזניים, כך שמכשירי השמיעה הם בלתי נראים.

קיימים 3 רמות של מכשירי שמיעה:

  1. רמה בסיסית – 0-5 ערוצים דיגטליים, מתאים בעיקר לשיחות שקטות ונטרול רעשים וצפופים. המחיר הוא עד 2,000 ₪.
  2. רמת איכות בינונית – 5-10 ערוצים דיגטליים, בנוסף לשיחות שקטות ונטרול צפצופים, המכשירים מתאימים גם הנחתת רעשים חזקים מאוד ופתאומיים, סינון רעשים סביבתיים, כמו רעשי רוחות ורעשי מכונות ומעבר בין 5 מצבי שמיעה שונים. המחירים נעים בין 2,500 ל-5,000 ₪.
  3. רמת איכות גבוהה – למעלה מ-10 ערוצים דיגיטליים, מכשיר שנשמר לאורך זמן והוא כולל גם שמיעה מרחבית של 360 מעלות ונטרול רעשי טנטון. הופך את השמיעה לממוקדת וטבעית. המחירים נעים בין 5,000 ל-10,000 ₪.

מכשירי השמיעה החדישים והמתקדמים באודיו סאונד הם מאוד ידידותיים לשימוש, גם עבור הקהל המבוגר, לחלקם יש אפשרות כיוון באמצעות שלט רחוק או באמעות אפליקציה לכוונון מכשירי השמיעה, כך שלא צריך להוציא א מכשירי השמיעה בפומבי, כדי לכוון אותם, הם מתחברים גם לבלוטוס ולטלוויזיה והופכים את הדיבור ליותר חד וברור.

דגמי הדגל של אודיו סאונד:

מיקרו CIC – מכשירי שמיעה ברמת איכות גבוהה, מכשירי שמיעה זעירים פנימיים, שניתן לייצר אותם בהתאם למידות האוזן של המשתמש. מכשיר השמיעה מיוצר בחברת סוניק השיווצרית והוא מתאים למי שיש לו ירידת שמיעה בינונית עד חמורה. מכשירי השמיעה מנטרלים רעשי טנטון, עוזרים לשמוע דיבור חלש, להפחית את עוצמת הקול העצמי והוא כולל גם מיקרופונים שעוזרים לזהות את מקור הקול. הדגם הזה משווק גם על ידי מיני סאונד מכשירי שמיעה

Ric – מכשירי שמיעה ברמת איכות גבוהה, כולל מנגנונים לזיהוי דיבור, הנחתת רעשים ונטרול רעשי טנטון. המכשיר מגיע כמכשיר שמיעה חיצוני, או כמכשיר שמיעה פנימי, בהתאם לרצון ולצורך של הלקוח, בהתאמה אישית. המכשיר כולל גם 18 ערוצי שמע, איכות קול 10K HD, מכשיר שמיעה הממקד את השמיעה ברמה גבוהה מאד ויש לו גם שכבה להגנה ממים, מה שעוזר למכשיר השמיעה להישמר לאורך זמן. מתאים לירידות שמיעה קלות, בינוניות וחמורות.

BTE– סדרת מכשירי שמיעה הכוללת מספר דגמים, הBTE הוא מכשיר שמיעה קומפקטי וידידותי לשימוש ודגם ה-SINO BTE P מתאים במיוחד לאלו שיש להם ירידת שמיעה חמורה או חמורה במיוחד.

מכשירי השמיעה מיוצרים בחברת sonic. סדרת מכשירי השמיעה של BTE כוללת מגוון דגמים שמתאימים לכל אורח חיים, כולל מי שעובד בעבודה תובענית, למי שאוהב מוזיקה ולכל מי שרוצה לשמוע באיכות טבעית ובצורה ממוקדת.

Enchant CIC/RIC – מכשיר שמיעה המיוצר בחברת Sonic בדנמרק. רמת איכות גבוהה, מתאים לרוב ירידות השמיעה, כולל ירידת שמיעה, קלה, בינונית או גבוהה, בעל 16 ערוצי שמע, מתחבר לסמארטפון, בלותוס וטלוויה. ישנם מכשירי שמיעה של Enchant כוללים מכשירי שמיעה חיצוניים (RIC) או מכשירי שמיעה פנימיים (CIC), לבקשת הלקוח. המכשיר עמיד לזיעה ולחות, ידידותי למשתמש, מנחית רעשים וכמובן שיש לו גם מנגנון לנטרול טנטון. מכשירי השמיעה של Enchant הופכים את השמיעה לטבעית וממוקדת, כך שהשימוש במכשירי השמיעה משפר גם את איכות השמיעה וגם את איכות החיים. מתאים למבוגרים – גם כי הוא קל לשימוש וגם כי הוא מתאים לירידות שמיעה חזקות. המחיר הוא מ-5,500 ₪ ומעלה.

OPN S – מכשיר שמיעה, חיצוני. בעל למעלה מ-60 ערוצי שמע, כולל מנגנון להנחתת רעשים חזקים ופתאומיים, החלשה ונטרול של טנטון ואיתור ומניעה של צפצופים שמקורם במכשירי השמיעה. המכשיר גם ממקד את השמיעה, בכך שהוא מחליש רעשי סביבה, כולל רעשי רוחות או רעשים של מקומות הומי אדם, כך שהשמיעה יותר ממוקדת וטבעית. מכשיר ידידותי, שאפשר לכוון אותו גם באמצעות שלט רחוק או אפליקציית Oticon ON המותקנת בסמארטפון או באייפון, מכשירי השמיעה נטענים, כך שלא צריך להחליף להם סוללות. מתחבר גם לבלותוס ולטלוויזיה.

5/5 - (1 vote)

מי אנחנו

בנוסף אנו מציעים שירות אמין ואדיב. שירות אדיב הוא חשוב לפיתוח יחסי לקוח–חברה, ואנו בחברת מכשירי השמיעה "פיקפון" שמים על כך דגש.

אם לקוח רוצה מכשיר שמיעה בהתאמה אישית, הוא יוכל למצוא את מבוקשו אצלינו. הרופאים המומחים שלנו יודעים לבנות מכשירי שמיעה בהתאמה אישית, אם זה בגודל ובצורה או אם זה ברמה ובאיכות. את כל המכשירים והאופציות הכי מתקדמות ניתן למצוא אצלינו.

כל הזכויות שמורות 2021 – פיקפון. אין להעתיק תוכן ללא אישור מפורש מבעל האתר