פטיפון מכשירי שמיעה קטלוג 2022

אפריל 11, 2022
nosy-curiosity-ear-young-interesting.jpg

קרדיט לתמונה freepik

קיימים סוגים שונים של מכשירי שמיעה, איך תדע להתאים את המכשיר עבורך? יש מספר דברים שחשוב לשקול לפני שבוחרים מכשיר שמיעה כמו מה מתאים לתקציב שלך? האם המכשיר שמיעה פשוט להפעלה? האם מדובר על מכשיר שמיעה נראה לעין או זעיר? את כל השאלות האלה אתם חייבים לשאול לפני שאתם בוחרים מכשיר שמיעה מתוך קטלוג מכשירי שמיעה 2022.

דגשים חשובים לבחירת הדגם:

  • התאמה אישית הסוד לבחירה נכונה של מכשיר שמיעה הוא התאמה אישית. במקומות רבים יש לכם מגוון רחב של דגמים שאתם יכולים למצוא בקטלוג, אך מתוך כל אלה אתם צריכים לבחור מכשיר בהתאמה אישית. במקומות מקצועיים, גם אם יש מספר מטופלים עם אותה אבחנה של לקות שמיעה, לא בטוח שכולם יקבלו את אותו המכשיר
  • מכשיר נטען ההמלצה הרווחת היא לבחור בדגמים נטענים ואלחוטיים. מכשירי שמיעה צורכים אנרגיה רבה ובכל פעם להחליף סוללות זאת מטלה מעצבנת שגורמת להרבה מהמטופלים להפסיק להשתמש במכשיר. הדגמים הנטענים אמנם יקרים יותר בכ-10%, אך לטווח הארוך המחיר משתלם.
  • חיבור לסמארטפון כולנו היום משתמשים במכשירים סלולריים חכמים. נצלו את הטכנולוגיה הזאת לחיבור עם מכשיר השמיעה. בכך, בעזרת לחיצה פשוטה על המכשיר הסלולרי תוכלו להזרים שיחות טלפון, מוזיקה ואפילו להתחבר למכשיר הטלוויזיה. אם החלטתם לבחור במכשיר שמיעה עם בלוטוס, שימו לב שאתם בוחרים מכשיר שמיעה חזק שיכול לעמוד בצריכת הסוללה שהבלוטוס צורך. מתוך קטלוג מכשירי שמיעה 2022 תוכלו לראות שרוב הדגמים מבוססים על בלוטוס ועדיין עם סוללה שיכולה לפעול כ-24 שעות.

מהן האפשרויות העומדות בפניי?

בחרנו עבורכם 2 מכשירי שמיעה מובילים מתוך קטלוג מכשירי שמיעה 2022:

  1. מכשיר השמיעה BTE 105: חברת bernafon הנה אחת היצרניות המתקדמות בעולם של מכשירי שמיעה ממגוון סוגים וגדלים. ZERENA היא שמה של סדרת מכשירי יוקרה שפיתחה החברה במעבדות המחקר והייצור שלה בשוויץ, ומתוכה מכשיר ה-BTE 105 מספק שלל פתרונות, למגוון צרכים וכן סוגים שונים של ירידה בשמיעה. 

    מכשיר שמיעה מתקדם שמגיע מבית טוב לא צריך הרבה הקדמות – אתם יודעים שבידכם מוצר המוביל את הטכנולוגיה העולמית, בסטנדרט הגבוה ביותר, ולכן אתם מוזמנים כבר כעת ליצור עמנו קשר ולתאם את המועד בו נבקר בביתכם ונאפשר לכם להאזין ממקור ראשון ליכולות המפתיעות של המוצרים היוקרתיים של bernafon.

    עם יכולות Bluetooth® מתקדמות הופך המכשיר החכם לשלוחה של הסמארטפון שלכם, ועם אפליקציה קלה ומדוייקת במיוחד אתם מעבירים משימות רבות, כמו לענות לשיחה ולהתאים את העוצמה, באופן אוטומטי ישירות אל האוזן שלכם.

  2. מכשיר השמיעה miniRITE:

  3.  סדרת המכשירים היוקרתית ZERENA מתוצרת חברת bernafon השוויצרית פותחת בפניכם עולמות חדשים של צליל ואפשרויות שמע ושליטה, ומכשיר בולט מסדרה יוקרתית זו הנו ה- miniRITE. 

    הפתרונות המוצעים במסגרת סדרת ZERENA מעניקים לכם הזדמנות לטכנולוגיית פרימיום הכוללת יכולות Bluetooth / Wireless ומסייעים לכם להתנהל בשליטה מלאה גם בסביבות רעש מאתגרות במיוחד, בזכות שיפור דינאמי ואקטיבי של צלילי דיבור ושיחה וטשטוש הפרעות. 

    משמעות האותיות RITE היא "receiver-in-the-ear", מכשיר הנחבא לעין במסורת של מכשירים דיסקרטיים בהם הרמקול נמצא בתוך האוזן, מוזן בצינורית דקיקה ונסתרת מגוף המכשיר הממוקם בהתאמה מלאה מאחורי האפרכסת. עקב הדיוק שמאפשר מכשיר זה בהולכת הצליל, מכשירים בקונפיגורצית RITE מתאימים ארגונומית בקלות למבנה האוזן.

5/5 - (1 vote)

מי אנחנו

בנוסף אנו מציעים שירות אמין ואדיב. שירות אדיב הוא חשוב לפיתוח יחסי לקוח–חברה, ואנו בחברת מכשירי השמיעה "פיקפון" שמים על כך דגש.

אם לקוח רוצה מכשיר שמיעה בהתאמה אישית, הוא יוכל למצוא את מבוקשו אצלינו. הרופאים המומחים שלנו יודעים לבנות מכשירי שמיעה בהתאמה אישית, אם זה בגודל ובצורה או אם זה ברמה ובאיכות. את כל המכשירים והאופציות הכי מתקדמות ניתן למצוא אצלינו.

כל הזכויות שמורות 2021 – פיקפון. אין להעתיק תוכן ללא אישור מפורש מבעל האתר