מכשירי שמיעה זעירים

מכשירי שמיעה זעירים – המצב כיום בשוק מכשירי השמיעה

מכירים את זה שחבר שלכם אומר לכם משהו ואתם מבקשים ממנו לחזור על זה שוב? או שבאוטו שכולם שומעים רדיו אתם היחידים שמבקשים להגביר את המוזיקה? שלעיתים אתם נמנעים לבוא לאירועים ומפגשים כדי לחסוך את כאב הראש המלווה אליהם כתוצאה מכאב באוזניים? או שאתם נעשים עייפים ועצבניים כתוצאה ממאמץ להבין את הנאמר סביבכם?

שליש מהמבוגרים מעל גיל 65 הם לקויי שמיעה, כשמונה מאות אלף אנשים מתקשים לשמוע היטב בשיחת טלפון, שישים אחוז מהאנשים מגבירים את הרדיו או את הטלוויזיה בעת הצפייה או השמיעה, אחד מכל עשרה אנשים אינו שומע כראוי, ועם כל זה – אחוז גבוה מאוד מבין כלל האנשים אינו מרכיב מכשיר שמיעה בגלל ה"בושה" הכרוכה בכך.

לרבים מאיתנו המושג "מכשיר שמיעה" יוצר קונוטציה שלילית של בושה ומראה מסורבל ולא אלגנטי. לכן, אנשים רבים נמנעים מלהרכיב מכשירי שמיעה בגלל התדמית שהדבר ייצור, ובעקבות כך הם אינם שומעים היטב. בנוסף בעקבות כך שהם לא מטפילם בבעיה, השמיעה שלהם עלולה להידרדר עוד ועוד עד למצב בלתי הפיך.

מכשירי השמיעה הזעירים היתרונות

כיום, כדי להתגבר על הבעיות הנ"ל, יוצרו מכשירי שמיעה זעירים, כמעט בלתי נראים. היתרונות הגדולים של המצאה זו היא שכעת אנשים יכולים ללבוש מכשירי שמיעה בלי לחשוש ממראה לא אלגנטי או מבושה כלשהי. עוד יתרון הוא שמכשיר שמיעה זה הוא הרבה יותר נוח, גם להרכבה ולהורדה וגם כאשר הוא נמצא באוזן.

בנוסף, מכשירי השמיעה הזעירים הם קומפקטיים. הם נוחים לאריזה ולסחיבה ממקום למקום, בלי חשש שיכבידו על המשתמש או שיאבדו בדרך.

מכשירי השמיעה הזעירים אינם מתקדמים רק בעצם היותם זעירים. הם גם מתקדמים טכנולוגית – בשונה ממכשירי השמיעה שהיו בשימוש עד היום, מכשירי השמיעה הזעירים יודעים להתאים את עצמם לסביבה בעוצמתם ובאיכותם. כך המשתמש נמנע מרעשי רקע בלתי רצויים – המכשיר יודע לסנן אותם ולהתאים את עוצמת השמע למקרה הספציפי.

בנוסף המכשיר יודע לסנן רעשי רקע, כך שהמשתמש במכשירי השמיעה הזעירים אינו מוטרד מרעשי רקע כגון רוחות, צעקות חזקות ורעשי רקע אחרים. המשתמש אינו צריך לכוון לכך את המכשיר, הוא יודע לעשות את זה לבד!

יתרון נוסף שיש למכשירי השמיעה הזעירים הוא שהם נוחים לתפעול – בדרך כלל מי שמשתמש מכשירי שמיעה הם האנשים בגיל מבוגר יחסית , שבהכללה אינם יודעים לתפעל היטב מכשירים טכנולוגיים מסובכים. לכן, מכשירי השמיעה הזעירים בנוסף להיותם קטנים ואסתטיים, הם לא מורכבים ונוחים לתפעול. בנוסף הם גם ידידותיים לאנשים בעלי בעיות מוטוריות בידיים.

מכשירי השמיעה הזעירים בנוסף נוחים ומאוורים, ואינם יוצרים אטימות באוזן אלא מאפשרים מעבר אוויר בנוחות מקסימלית.

מהם הסוגים השונים של מכשירי השמיעה הזעירים?

כדי להבטיח התאמה מרבית ונוחות מקסימלית למשתמש, מכשירי השמיעה הזעירים באים בכמה סוגים. האפקטיביות של כולם זהה, אך לכל אחד מתאים סוג שונה בהתאם למבנה האוזן ולמצב השמיעה.

סוג אחד של מכשירי שמיעה הוא הסוג שמוחדר לתוך תעלת האוזן. סוג זה דומה לסוג השני של מכשירי השמיעה, הסוג שבו מכשיר השמיעה ממוחדר אל תוך האוזן החיצונית. היתרון בסוגים אלו הוא שהמכשיר נמצא בתוך האוזן ולכן לא צריך להתעסק בהוצאה והכנסה שלו כל פעם מחדש.

עוד סוג הוא זה שבו מכשיר השמיעה מורכב מאחורי האוזן – היתרון בסוג זה הוא שהמכשיר רגיש יותר לתנאי הסביבה וכך יודע להתאים את עצמו אליהם בדיוק וביעילות מרבית.

5/5 – (1 vote)


מי אנחנו

בנוסף אנו מציעים שירות אמין ואדיב. שירות אדיב הוא חשוב לפיתוח יחסי לקוח–חברה, ואנו בחברת מכשירי השמיעה "פיקפון" שמים על כך דגש.

אם לקוח רוצה מכשיר שמיעה בהתאמה אישית, הוא יוכל למצוא את מבוקשו אצלינו. הרופאים המומחים שלנו יודעים לבנות מכשירי שמיעה בהתאמה אישית, אם זה בגודל ובצורה או אם זה ברמה ובאיכות. את כל המכשירים והאופציות הכי מתקדמות ניתן למצוא אצלינו.

כל הזכויות שמורות 2021 – פיקפון. אין להעתיק תוכן ללא אישור מפורש מבעל האתר