מכשירי שמיעה קטלוג

אוקטובר 18, 2015
מכשירי-שמיעה-זעירים.jpg

מכשירי שמיעה קטלוג כל המידע

בחירת מכשיר שמיעה היא עסק לא פשוט המצריך ידע בשוק מכשירי השמיעה, המלצה מרופא מומחה, ועוד. לכל אחד מכשיר שמיעה המתאים לו – מבחינת מבנה האוזן שלו, הגיל, הצרכים שלו, המצב הרפואי, ועוד רבים. מכשיר שמיעה טוב המותאם לצרכים האישיים שלכם יכול לשפר משמעותי את אורח חייכם – תוכלו לנהל שיחות בצורה שוטפת, להבין את המתרחש סביבכם, לקלוט אירועים במהירות ולנהל אורח חיים נורמלי ובריא. לכן, חשוב מאוד להתאים את מכשיר השמיעה אישית אליכם, כך שאכן יבצע את תפקידו ביעילות המרבית.

זכרו! צריך להתאים את מכשיר השמיעה אליכם, ולא אתכם אל מכשיר השמיעה!

המדדים של מכשירי השמיעה

מכשירי השמיעה נמדדים במספר מדדים. ישנם מכשירי שמיעה הנחשבים לאיכותיים יותר, ישנם מכשירי שמיעה המתאימים לגילאים מסוימים, ישנם מכשירי שמיעה המתחברים בצורות שונות לאוזן, ועוד.

האיכות של המכשירים המתקדמים יותר מתבטאת ברמת השמע שהם קולטים ופולטים, במספר הפונקציות והאפשרויות שהם מציעים למשתמש, בחדשנות הטכנולוגית שלהם, ועוד. יש מכשירים שגם מתחברים לפלאפון באמצעות בלוטוס.

בגילאי 18 עד 65 נדרשים לרוב מכשירי שמיעה ברמה בסיסית עד בינונית, למי שצריך. מעל גיל 65 רמת המכשירים עולה, ובמקרים רבים נדרשים מכשירים ברמה בינונית עד גבוהה, והתשלום בהתאם. עד גיל 18 ישנם מקרים, אמנם לא רבים, שנצרך גם שימוש במכשירי שמיעה, וברוב המקרים שנצרך שימוש במכשיר השימוש הוא ברמות הנמוכות יותר.

לכל אדם יש מבנה אוזן ייחודי לו, ולכן צריך להתאים את מכשיר השמיעה למבנה האוזן. הדבר צריך להיעשות בשיתוף עם רופא מומחה, שימליץ על מכשיר מתאים למבנה האוזן שלך.

בנוסף, ישנם סוגי מכשירים שונים המתחברים לגוף במגוון צורות. חלק מהמכשירים מורכבים ישירות על האוזן החיצונית – אלו הם המכשירים הקלאסיים. כיום עם התקדמות הטכנולוגיה, קיימים מכשירי שמיעה המתחברים ישירות לתעלת האוזן, כך שהם לא נראים מבחוץ והמראה יותר אסתטי. בנוסף כך גם הצלילים מועברים ישירות למוח והחוויה של המשתמש טובה יותר.

גם הגדול של המכשיר הוא קובע – רוב מהכשירים הקלאסיים הם גדולים ונראים לעין. עם זאת, כיום קיימים מכשירי שמיעה זעירים, המתחברים לגוף בתוך האוזן או מחוצה לה, שלא נראים לעין. הדבר תורם לאסתטיות.

התקדמות המכשירים עם הזמן

המכשירים האנלוגיים, כלומר מכשירי השמיעה מהדור הישן, חלפו מהעולם לפני כ-20 שנה, כשהדור החדש יותר של מכשירי השמיעה, הנקראים מכשירי השמיעה הדיגיטליים, נכנסו לשוק. מכשירי השמיעה האנלוגיים מאופיינים בפשטות ומינימליזם – מכשירים שממלאים את תפקידם כמכשירי שמיעה ותו לא. המכשירים האנלוגיים אינם מסוגלים לסנן רעשי רקע או להתאים את עצמם לסביבתם, כך שפעמים רבות המשתמש יכול להתלונן על איכות ירודה של שמע או על רעשים במכשיר.

מכשירי השמיעה הדיגיטליים, לעומת זאת, מספקים חוויה של שמיעה מהדור החדש. הם מצוידים במכשור מתקדם, חדשניים ונוחים לתפעול. יש בהם מספר גדול של פונקציות, בניהם – התאמה לסביבה של המשתמש, חיבור בלוטוס לנייד, סינון רעשי הרקע והגברת הצלילים המרכזיים, גלגלת או שלט לשליטה על איכות ועוצמת השמע, תפעול נוח, החזקה קלה ונוחה, ועוד רבים.

המחיר לעומת האיכות

פעמים רבות המחיר של מכשיר השמיעה אכן יהיה בהתאם לאיכות שלו. עם זאת, ישנם מקרים בהם איכות המכשיר ירודה, ובכל זאת המחיר שלו גבוה. לכן תמיד יש לברר לפני קנייה של מכשיר שמיעה האם איכותו אכן תואמת את מחירו! מכשיר שמיעה טוב הוא המפתח לניהול אורח חיים בריא ונורמלי – לכן אל תתפשרו על מכשיר שמיעה זול או לא טוב, אלא השקיעו וקנו מכשירי שמיעה איכותיים וטובים.

5/5 - (2 votes)

מי אנחנו

בנוסף אנו מציעים שירות אמין ואדיב. שירות אדיב הוא חשוב לפיתוח יחסי לקוח–חברה, ואנו בחברת מכשירי השמיעה "פיקפון" שמים על כך דגש.

אם לקוח רוצה מכשיר שמיעה בהתאמה אישית, הוא יוכל למצוא את מבוקשו אצלינו. הרופאים המומחים שלנו יודעים לבנות מכשירי שמיעה בהתאמה אישית, אם זה בגודל ובצורה או אם זה ברמה ובאיכות. את כל המכשירים והאופציות הכי מתקדמות ניתן למצוא אצלינו.

כל הזכויות שמורות 2021 – פיקפון. אין להעתיק תוכן ללא אישור מפורש מבעל האתר