מכשירי שמיעה מומלצים

מכשירי שמיעה מומלצים כל הנתונים

אם אתם בני 65 ומעלה, על פי הסטטיסטיקה אתם זקוקים למכשיר שמיעה! שמעתם נכון! אז בין אם אתם רוצים לקנות מכשיר שמיעה חדש, לא משנה באיזה גיל, ובין אם אתם רוצים לשדרג את המכשיר הקיים שלכם, אתם צריכים קצת המלצות והכוון. כיום קיים בשוק היצע גדול מאוד של מכשירים ושל חברות שונות, ולכן אתם זקוקים להכוון של מישהו שמבין כדי שתוכלו לקנות את המכשיר הטוב והמשתלם ביותר עבורכם.

ישנם שני סוגים של מכשירי שמיעה – מכשיר שמיעה הממוקם על האוזן ומכשיר שמיעה המורכב בתוך אפרכסת האוזן. מכשירי השמיעה שממוקמים על האוזן הם נוחים לתפעול, חזקים ומתאימי לכל מי שסובל מבעיות של ירידה בינונית בשמיעה.

מכשירי השמיעה המורכבים בתוך אפרכסת האוזן או בתעלת האוזן הם מכשירי שמיעה זעירים, המעניקים נוחות ואסתטיות לכל מי שרוצה להסתיר את המכשיר מסיבה זו או אחרת. המכשירים האלו מאופיינים בדרך כלל בהתקדמות טכנולוגית ובהתאמה למודרנה, והם ממוקמים בנוחות על תעלת האוזן.

עוד חלוקה של מכשירי השמיעה היא חלוקה למכשירי שמיעה דיגיטליים ולמכשירי שמיעה אנלוגיים.

מכשירי שמיעה דיגיטליים הם המכשירים החדשניים ביותר בשוק. המכשירים מצוידים בטכנולוגיות חדשות ומתקדמות המאפשרות למשתמש להתאים את המכשיר למגוון רחב של מצבים. מנגד, יש גם את מכשירי השמיעה האנלוגיים, שפחות מתקדמים וחדשניים.

אחת ההמלצות העיקריות ששווה לחפש כשקונים מכשיר שמיעה היא המחיר. אין סיבה להוציא סתם הרבה כסף, אלא לפני יש לברר גם על איכות וגם על המחיר, כדי שישתלם בשבילכם.

אז מה הופך מכשיר שמיעה למומלץ?

מכשיר איכותי המעבירים שמע באיכות גבוהה הוא מכשיר שמיעה מומלץ. מכשיר הפועל בטווח של k10 ברזולוציית HD הוא נחשב מכשיר כזה, ולכן הוא מומלץ. שמע באיכות גובהה כולל קליטת צלילים באיכות גבוהה, מנעד רחב של צלילים המשודרים ממנו וצלילים רבים ומדויקים שהוא משדר.

בנוסף, אם מכשיר הוא זול זה מצוין. לאנשים רבים הזקוקים למכשירי שמיעה אין כסף להוצאה כספית גדולה כמו זו שכרוכה בקניית מכשיר שמיעה, לכן אם המכשיר הוא זול הוא גם מומלץ.

המכשירים המומלצים הם חדשניים ומתקדמים, המזהים בעצמם את הסיטואציות בהם הם נמצאים. לדוגמא, בשעת שיחה המכשיר ידע להבדיל בין הקולות המרכזיים לבין קולות הרקע, להנמיך את קולות הרקע ולהגביר את הקול החשוב. בשעת נסיעה המכשיר ידע לזהות קולות של רוח ולהנמיך אותם. כאשר יש בבית קולות רקע של מכשירים שונים פועלים או צפצוף של אחד המכשירים המכשיר יזהה אותם.

עוד תכונה שהופכת את המכשיר למומלץ היא המגוון של הפונקציות שהוא מציע – מכשיר שיש בו יותר אפשרויות הוא יהיה מכשיר טוב יותר, ולכן גם מומלץ. כיום יש הרבה פונקציות במכשירים המומלצים, לדוגמא חיבור בלוטוס, חיבור לפלאפון הנייד, אפשרות להשתמש בפלאפון הנייד כשלט למכשיר שמיעה, טעינה אלחוטית, ועוד.

מכשירי השמיעה המומלצים הם גם מכשירים שמיוצרים על ידי חברות מובילות בתחום הטכנולוגיה ומכשירי השמיעה בעולם. לחברות הגדולות והידועות יש מוניטין בתחום מכשירי השמיעה והם מנוסות, לכן המכשירים שהם מייצרים יהיו ברמה גבוהה ויופיעו ברשימת מכשיר השמיעה המומלצים.

איך בוחרים מכשיר שמיעה מומלץ?

כדי שלא ירמו אתכם וכדי שאכן תקנו מכשיר שמיעה איכותי ומומלץ, יש להתייעץ לפני הקנייה עם מומחים בתחום – מכוני שמיעה למיניהם, מומחה שמיעה מקצועי, קלינאי תקשורת, ועוד. רק מומחה בתחום יוכל להמליץ לכם על מכשיר שמיעה בהתאם נתונים האישיים שלכם – גודל האוזן, נוחות, רמת השמיעה, הגיל שלכם, הבעיות הרפואיות הנלוות, ועוד.

5/5 – (2 votes)


מי אנחנו

בנוסף אנו מציעים שירות אמין ואדיב. שירות אדיב הוא חשוב לפיתוח יחסי לקוח–חברה, ואנו בחברת מכשירי השמיעה "פיקפון" שמים על כך דגש.

אם לקוח רוצה מכשיר שמיעה בהתאמה אישית, הוא יוכל למצוא את מבוקשו אצלינו. הרופאים המומחים שלנו יודעים לבנות מכשירי שמיעה בהתאמה אישית, אם זה בגודל ובצורה או אם זה ברמה ובאיכות. את כל המכשירים והאופציות הכי מתקדמות ניתן למצוא אצלינו.

כל הזכויות שמורות 2021 – פיקפון. אין להעתיק תוכן ללא אישור מפורש מבעל האתר